Menü

Név:
Üzeneted:

Szavazás

Mennyit lógsz a Facebook -on naponta?

Mi az a Facebook??

Kb. 1 órát

Kb. 2 órát

2-3 órát

3-4 órát

4-5 órát

Több, mint 5 órát

Fb függő vagyok, intravénásan kapom

További szavazások

Vicces képek

Nagy méret

Időjárás

Hírdoboz

Hírek

Alkotótábor Balatonszepezden...
Hír megosztásaMint minden évben, idén is leutaztunk Balatonszepezdre, az ifjúsági táborba, hogy pihenéssel és tanulással töltsünk el egy hetet, közvetlenül a Sajóvölgyi Folklórfesztivál előtt.

2010. július 20-án reggel már mindenki izgatott volt, hiszen általában minden résztvevő a balatonszepezdi táborozást várja az évben a legjobban. A Galagonya citerazenekarból Gina, Reni, Misi, János és én utaztunk, mint rutinos táborozók, a Kisördögök közül pedig Lucát, Bettit , Adriennt, Rebekát és Ádámot leszámítva mindenki a táborozás mellett döntött. Összesen 21-en voltunk, mivel  Gina párja, Tamás, Nóri bátyja, Norbi, Nelli nővére, Bella, Reni és Gina unokanővére, Hajni, valamint kislánya, Panka is velünk tartott. Hajnit már korábbról is ismertük, mivel 2004-ig citerázott az Aranyeső citerazenekarban.

Természetesen, mint minden évben, idén sem sikerült fél 6-kor elindulnunk. Negyed hétre bepakoltunk. Hamarosan megérkezett a nagy busz, amellyel János, Dominik, Balázs, Petra, Dóri, Laura, Bogi és Viki utaztak, 13-an pedig mikrobusszal mentünk. Az utazásunk izgalmas volt, jó hangulatban teltek el az órák és így egyre közelebb kerültünk a táborhoz. Szerencsére már 12 óra előtt megérkeztünk Balatonszepezdre, ahol rekkenő hőség fogadott minket. Hamarosan a nagy busz is befutott, így elfoglalhattuk a szállást. A többség a jól megszokott kőházba került, Csaba, Norbi, Balu, Balázs és Dominik pedig egy közeli faházban lett elszállásolva.

Az első strandolás - még több képért kattints a képre!

Az első strandolás

Ebéd után kipakoltunk, felhúztuk az ágyneműket, majd a csoport úgy döntött, hogy látogassuk meg a közeli strandot. A kicsiken látszott, hogy nagyon jól érezték magukat, sokan még sohasem fürödtek a Balaton vizében, így örömük teljes mértékben érthető volt. Folyamatosan számoltuk őket, nehogy valaki eltűnjön, de a napok során rájöttünk, hogy ők is vigyáznak magukra és egymásra is, így folyamatos aggódásunk feleslegesnek bizonyult.

Daltanulás - még több képért kattints a képre!

Közös daltanulás

Fáradtan tértünk vissza a táborba. A hideg vacsora elfogyasztása után daltanulás következett. János összeválogatott 14 dalt, és a tábor során minden nap megtanultunk kettőt, így a tábor végére már az összeset tudtuk. Jó ötlet volt, egyrészről a dalok miatt, másrészről pedig azért, mert így jobban összekovácsolódott a csoport. Furcsa érzés volt, hogy pár évvel ezelőtt még mi voltunk a kicsik, most pedig már az újabb generáció tagjai tőlünk kértek engedélyt, hogy lemehessenek az ajándékboltba, büfébe. Mi vigyáztunk rájuk, mi tartoztunk felelősséggel azért, hogy nehogy valami bajuk essen.

Szabolcs a kobozzal gyakorol - még több képért kattints a képre!

Szabolcs

Az első nap hamar elment, azonban az első éjszaka nem mindenki számára volt felhőtlen. Sajnos nem sokat aludtam -mint az a Balaton utáni orvosi vizsgálatból kiderült- a száraz mellhártyagyulladásom miatt. Sehogy se volt jó feküdnöm, így mozgalmas éjszakám volt.

A második napon elkezdtük az érdemi munkát. A kicsik új csokrot kezdtek el tanulni, mi pedig megismertük a hangolás művészetét. Mindenki a saját hangszerét hangolta fel. Ezek után kezdtük el a próbát, amelyen egyrészről új csokrot tanultunk, valamint a folklór fesztiválra gyakoroltunk. Kicsit elcsúsztunk a hangolással, ezért ebéd után is gyakoroltunk. Délután ismét a strandé volt a főszerep, de most Révfülöpre mentünk. Még melegebb idő fogadott minket, valamint a víz is fantasztikus volt. Vacsora után örömmel konstatálhattuk, hogy már 4 dalt tudunk.

Panka - még több képért kattints a képre!

Panka

A kicsik röplabdáztak, homokoztak, futkároztak, egyszerűen jól érezték magukat. Kicsit nosztalgiázhattunk, hiszen mi is hasonlóak voltunk, mi is így szórakoztunk néhány évvel ezelőtt.

A harmadik napon a kirándulásé volt a főszerep. Úgy döntöttünk, hogy idén áthajózunk Balatonboglárra és ott töltünk el egy felejthetetlen napot. A kicsik a nagy meleg ellenére a hajózást is nagyon élvezték. Megérkezés után Fonyódra mentem, mivel a rokonaim ott nyaraltak, így én ott voltam egész nap. A csoport nagy része vásárolgatott a bazársoron, szétnéztek, majd fürödtek a kellemes hőmérsékletű vízben. Rekkenő hőség volt, talán a balatoni tartózkodásunk legmelegebb napját fogtuk ki. Ebéd után ismét a fürdés került előtérbe. Jól érezték magukat, a vizibiciklit is sokan kipróbálták. A kikötőben találkoztunk újra, ahol azt láttam, hogy szinte mindenki rákvörösre égett. Mindenki elfáradt, a hajóúton Panka el is aludt, így Hajni és Tamás ölben vitték el egészen a táborig. Tartalmas nap volt, az bizonyos.

A kilátóban - még több képért kattints a képre!

Fent a kilátóban...

Pénteken ismét próbáltunk, délután pedig a vállalkozó szelleműekkel felmentünk a kilátóba.

Balu - még több képért kattints a képre!

Balu

Bogi - még több képért kattints a képre!

Bogi

Csupán 7-en mentünk, de jól éreztük magunkat, bár ismét meleg volt. A kimerítő séta után csatlakoztunk a többiekhez és ismét Révfülöpön strandoltunk. Takarodó után éjszakai fürdőzésen vettünk részt. Ez mindig nagy élmény, idén sem volt másképp. A nagyok kék, a kicsik közül a fiúk zöld, a lányok pedig narancssárga világító karkötőt viseltek, így figyeltünk egymásra. Igaz, sok szúnyog volt, de ez nem ronthatta el a kedvünk, így felejthetetlen 1 órát töltöttünk a parton.

Szombat reggelre sajnos elromlott az idő, de ez nem akadályozott meg minket abban, hogy reggel fél 7-kor megtartsuk a minden évben szokásos csokiriadót. 50 csokit rejtettünk el a tábor területén. Balu volt a legügyesebb, egymaga 9 csokit gyűjtött be.

Gina és Tamás harcol a Dodgemben - még több képért kattints a képre!

Gina, Tamás, Dodgemharc

Egész nap szeles idő volt, de ennek ellenére próba és ebéd után vonattal elutaztunk Badacsonyba. A vidámpark segített abban, hogy mindenki újra gyereknek érezhesse magát.

Bogi és Viki - még több képért kattints a képre!

Bogi és Viki

Nóri - még több képért kattints a képre!

Nóri

Mozgalmas nap volt. Sajnos nem maradhattunk sokat, mert vacsorára vissza kellett érnünk. A fáradtságunk ellenére szombaton mindkét csoport fellépett. A kicsik egy régi és a friss csokrukat adták elő, mi pedig egy hosszabb műsorral kedveskedtünk az érdeklődőknek. Az új csokrunk dalszövegeit fent hagytuk, ezért Misi felrohant. Lefelé azonban sajnos megbotlott, elesett, összetörte a térdét, valamint ráesett a kezére. A műsor elején még játszott, de aztán nem bírta. Mint másnap kiderült, letört a könyökéből egy csontdarab, ezért be is gipszelték. A fellépés ezt leszámítva jól sikerült, a közönség jól érezte magát, ami számunkra az egyik legfontosabb szempont. Több mint 1 órán keresztül játszottunk, mindenféle stílusú dalokat. Felejthetetlen volt, bár az este további részében Misi miatt aggódtunk. Sajnos Dominik is belázasodott, 39 fokos láza volt, amit szerencsére éjfélre már sikerült lejjebb vinni.

Petra - még több képért kattints a képre!

Petra

Vasárnap szeles, esős idő volt, így a strandolás kimaradt. Próbáltunk, pihentünk, énekeltünk, ping-pongoztunk, tehát összességében kellemes eltöltöttük az időt. Este a tábor csúcspontjaként megtartottuk a vetélkedőt, amelyen rendkívül jól érezték magukat a gyerekek. Látszott rajtuk, hogy minden percet valamint feladatot élveznek, és legjobb tudásuk szerint teljesítettek. A vetélkedő végén minden csapat örömmel vette át az őket megillető ajándékokat.

Tamás - még több képért kattints a képre!

Tamás

Hétfőn már nem esett, de még mindig hűvös volt. A szombati fellépés alkalmával 4 lány, konkrétan Viki, Dóri, Nóri és Nelli lent hagyták a citerájukat, ezért büntetésképpen fel kellett jönniük Ginával, Tamással és velem a kilátóba. Azaz csak fel kellett volna, ugyanis Nelli édesanyjának köszönhetően elérte, hogy neki más legyen a büntetése. Bogi csatlakozott hozzánk, így ismét 7-en indultunk el. Az út során meséltünk egymásnak, majd a kilátó után szétnéztünk a kikötőben. A büntetését töltő 3 lány az út végefelé megállapította, hogy ez a délután inkább ajándék volt számukra. Nelli rosszabbul járt, ugyanis a csoport előtt kellett előadnia egy számot, aminek át kellett írnia a szövegét. Ismét édesanyja segítségét vette igénybe, és közös munkával végül is teljesítette a feladatot.

Az utolsó nap már a pakolásról szólt. Olyan érzésem volt, mintha még senki sem akart volna hazamenni, és ez a későbbi beszélgetésekből bizonyossá is vált. Fél 8-ra érkeztünk haza, majd mindenki hazatért. Összességében elmondható, hogy nagyszerű és felejthetetlen élményekkel lettünk gazdagabbak. Remélem jövőre még többen fogunk leutazni Balatonszepezdre és hasonló élményekkel fogunk hazatérni.

Beküldte: Szabolcs, 2010.07.31. 19:33   Kategória: [Egyéb programok]   Új hozzászólás írásaCikk nyomtatása

Üdvözlet Vendég!

Felhasználónév
Jelszó

Google kereső

Adományozás

Kérjük, támogassa Citerazenei Műhelyünket!

Please donate to our Ensemble!

Online

0734366

Eddigi látogatóink száma:

0035345

Mai adatok A mai statisztika megtekintéséhez kattints ide