Menü

Név:
Üzeneted:

Szavazás

Mennyit lógsz a Facebook -on naponta?

Mi az a Facebook??

Kb. 1 órát

Kb. 2 órát

2-3 órát

3-4 órát

4-5 órát

Több, mint 5 órát

Fb függő vagyok, intravénásan kapom

További szavazások

Vicces képek

Nagy méret

Időjárás

Hírdoboz

Hírek

Nyaralás a Balatonon
Hír megosztásaMint minden évben, idén is eltöltöttünk egy hetet a Balatonszepezdi Ifjúsági Táborban, ahol a próbák mellett strandolásra és egyéb dolgokra is sok időnk jutott.

2009. július 21-én mint minden egyes évben idén is leutaztunk a Balaton partjára, a Balatonszepezdi Ifjúsági Táborba. Mindössze 10-en, ami miatt kissé aggódtam. Reggel fél 7-kor kellett volna indulnunk, de sajnos a busz késett, emiatt majdnem 7 óra volt, amikor útra keltünk napsütéses időben. Miskolc után a hírekből megtudtuk, hogy Gödöllőnél leszakadt az autópályáról egy betondarab, ezért hatalmas dugó alakult ki. Szerencsére időben kaptuk a hírt, így Hatvan felé elkanyarodva az M0-ás autópályát használva elkerültük a hosszú várakozást. Az út során először Hatvanban, majd később Fehérvár után álltunk meg egy kevés pihenőre.

Pihenő

Második megállónk során előkerült a labda, és jutott idő egy kevés szórakozásra is. A táborba fél 2-kor érkeztünk meg, majd kipakoltunk és következhetett az ebéd. Ebéd után elfoglaltuk a szállásunkat, berendezkedtünk és mivel hideg vacsora volt, lementünk a közeli strandra, ahonnan napnyugtakor távoztunk. A tábor melletti büfében töltöttük az estét, majd a házunk teraszán éjfélig beszélgettünk.

Próbán...

A Balatonon eltöltött napokra sok esetben ugyanaz a jellemző, de természetesen minden nap más. Általában 6:30 és 7:30 között felkeltünk, muszáj volt, hiszen a reggeli 8 órától volt. Sajnos mind a 10-en nem tudtunk egy asztalhoz leülni, mivel 8 személyesek voltak, de mindig megoldottuk. Reggeli után pihenés következett, majd 10 órakor voltak a próbák. Mivel azonban a 10 emberből csak 5-en voltunk citerások (Reni, Eszter, János, Misi és Én), ezért a többiek ebben az időszakban vagy filmeztek, vagy a közeli településen, Révfülöpön voltak. Az ebédre fél 1-kor került sor, amely után általában csendes pihenő következett.

Misi íjászkodik...

A révfülöpi strandra fél 2 és 2 óra között indultunk el. Minden nap fürödtünk és a strandon lévő vendéglátó egységet is meglátogattuk. Fél 7-re mindig hazaértünk, mivel ekkor volt a vacsora. Ezek után vagy filmezéssel töltöttük az estét, vagy pedig a büfében voltunk és beszélgettünk. Általában éjfél és 1 óra között tértünk nyugovóra, hiszen valamikor pihennie is kell az embernek.

A pénteki napunk kirándulással telt el, Keszthelyen voltunk vonattal. Nagy élmény volt, aki ott volt, azok közül mindenki jól érezte magát. A városi strandon korlátlanul használhattuk a csúszdát, amit természetesen volt, aki ki is használt. Forróság volt, sikerült mindenkinek leégnie annak ellenére, hogy használtunk naptejet. 7 órára érkeztünk meg és mindenkin látszott, hogy kimerült a hosszú utazástól.

Szabolcs akrobatikus úszástechnikája...

A próbák általában jól teltek, bár sokszor látszott a fáradtság az arcokon. Új dalokat nem tanultunk, de a régebbieket átnéztük és készültünk a Sajóvölgyi Folklór Fesztiválra, amelyen reméljük, idén is fellépünk. Új szólamokat tanultunk, hogy minden esetben tudjuk egymást helyettesíteni. Sok új dalt sikerült megtanulnom kobozon is, amit remélhetőleg kamatoztatni is tudok majd a későbbiekben.

Misi, Reni - esti kikapcsolódás a büfénél

2009. július 28-án, a névnapomon indultunk haza, szomorúan, hiszen mindenki szívesen maradt volna még legalább 1 hetet. A szobákat 10 órára elhagytuk, majd próbáltunk egy utolsót, aztán ebédeltünk és negyed 2-kor indultunk haza. Sokat pihentünk az út során, sajnos egy baleset miatt dugóba is kerültünk, de fél 9-re épségben hazaérkeztünk.

Beküldte: Szabolcs, 2009.07.29. 22:14   Kategória: [Egyéb programok]   Új hozzászólás írásaCikk nyomtatása

Üdvözlet Vendég!

Felhasználónév
Jelszó

Google kereső

Adományozás

Kérjük, támogassa Citerazenei Műhelyünket!

Please donate to our Ensemble!

Online

0747182

Eddigi látogatóink száma:

0036162

Mai adatok A mai statisztika megtekintéséhez kattints ide